5555 روزه شدم!!
نوشته شده توسط : ArezoO0

چینااااااام!!

ببخشید یه کم دیر اپیدم نسبتا...

در مورد یکشنبه که ساعت دوم(امتحان عربی) زنگ زدیم سرویس در رفتیم!!!

کلاس تجربیا هم که ساعت اول امتحان داشتند سات اول پنج نفر بودن اما ساعت دوم شدند بیست و پنج تا!!!

یکشنبه یه نفر از خاندان گرام سور میداد واسه شام رفتیم رستوران ...

دوشنبه شب هم به یه شام دعوت بودیم که فهیمه هم توش شرکت داشت!

خیلی خوش گذشت خصوصا که بهاره دخترخاله ام هم بود حسابی خندیدیم آخه خیلی بامزه اس!!

شهریور سه ساله میشه.

هووووووووووووووووووووورااااااااااااااااااااااا!

سه شنبه هم مدرسه خفری نبود آخه ریاضی و فیزیک هم خبر داره؟؟

اما باز هم با آقای خ حسابی خندیدیم!!

گیر داده بود من از محله پاریسم!!!!!!!!!!!

موقع اومدن بچه ها(آخه اصولا ما بعد از معلم میایم سر کلاس!) به عنوان جریمه هر کدوم یه تخته پاک کن میداد تا برن تو حیاط بشورن برگردن توی ابخوری صف بیست نفره تشکیل شده بود واسه شستن تخته پاک کن!!!!!!

آقای خ کیف کرده بود با اون همه تخته پاک کن تمیز!

سر کلاس یکی به گوشیش زنگ زد گف مشغول شین تا من جواب بدم بر و بکس کلاس هم شروع کردن به تکبیر گفتن و صلوات!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بعد که تلفنش تموم شد گف:

خجالت نمیکشین آبروی منو میبرین؟(البته با لحنی شوخ)

ما هم گفتیم میخواستیم طرف بفهمه سر کلاسین!!

گفت کلاس که چه عرض کنم این طور که شما تکبیر میگفتین حتما فک کرده اومدم روضه میخونم!!

راسی امروز اومدم تا 5555 روز زندگیمو اعلام کنم!

البته فهیمه زحمت کشید تعداد روزهای زندگیمو حساب کرد از همین جا تشکر میکنم فهیمه هم شنبه دو هفته دیگه به همین سن میرسه...

خوب دیگه بسه تا آپ بعدی بای همگی

خوش باشین!

 





:: بازدید از این مطلب : 1402
|
امتیاز مطلب : 106
|
تعداد امتیازدهندگان : 33
|
مجموع امتیاز : 33
تاریخ انتشار : 15 / 5 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: